دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

دیانا و عشق اسکیت

1390/5/8 12:25
نویسنده : مریم
454 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل طلا

                                

از اونجایی که مامانی خیلی دوست داره تو دختر فعالی باشی و به قولی از غافله عقب نمونی

دایم دارم از اینجا و اونجا آمار میگیرم برای کلاسهای تابستونی استخر و شنا

ولی هنوزم به نتیجه نرسیدم

توی منطقه خودمون که هنوز نتونستم استخری پیدا کنم که تو هم بتونی بیایی چون هر جا زنگ میزنم میگن 5 سال به بالا

توی امیر آباد پیدا کردم که از دوسال به بالا برای ژیمناستیک و استخر پذیرش دارن ولی چه طوری تو رو 3 روز در هفته ببرم اونجا عزیزم

خیلی خیلی هم دوست دارم و می دونم تو هم از آب خیلی خوشت می آد

5 شنبه عصری به اتفاق دایی محسن رفتیم یه مجموعه ورزشی نزدیک خونه

به مسئولش گفتم میخوام دخترمو ثبت نام کنم برای ژیمناستیک ولی وقتی سنتو گفتم چنان جبهه گرفت که نگو

گفت نمیشه خانم باید 4 سال به بالا باشه

گفتم آقا شما گیرتون سر یه ساله گفت بالاخره خانم باید بزرگتر باشه ..... به هر حال با اصرار من رفتیم که با مربی که آقایی نسبتا مسن ومبادی آدابی بود همکلام شدیم ما را راهنمایی کرد توی کلاس و گفت خانوم زوده ولی دوست داری بیا بچه های کلاسو ببین

ما هم رفتیم و دیدیم از کوچک تا تقریبا دبستانی توی کلاس بودن تو تا رسیدی گفتی مامانی منم میخوام برم بازی فکر کردی بچه ها آزاد با هم بازی می کنن

از یه طرف هم خجالت می کشیدی و بر می گشتی

هم خوشت اومده بود و هم یخت باز نشده بود

چند بار بهت گفتم عزیزم تو هم برو پیش بچه ها ببین آقای مربی چی میگه ...

یه کم پیش می رفتی یه کم پس

بالاخره نیم ساعتی اونجا نشستیم و نظاره کردیم

بچه ها خیلی با مزه بودن همسن تو هم فکر کنم دو سه تا بچه بود که جثه کوچولویی داشتن

خیلی هم همکاری نمی کردن خودشون مشغول بازی بودن تو هم یه کم بالا و پایین پریدی البته با تشویقهای من

کم کم حوصلت سر رفت و گفتی مامانی من میخوام برم فوتبال با توپ بازی کنم

توی محوطه داشتن آقایون فوتبال هم بازی میکردن تو هم هوس کرده بودی

بگذریم

بالاخره وقتی محیط رو دیدم یه کم صرف نظر کردم                  

 

چون دیدم اگه سنت بیشتر باشه بهتر به حرف مربی گوش میدی

از طرفی هم دو تا مربی آقا بودن که به نظرم کلاس خیلی خشک و جدی بود نه آهنگی نه هیجانی

بچه ها خیلی شور و نشاط نداشتند

اومدیم توی محوطه دیدیم بچه ها دارن اسکیت بازی میکنن گفتم برم بپرسم شرایطش چیه

تو هم پیش دایی موندی و بچه ها را که در حال تمرین بودن نگاه میکردی

تا من شرایطو بپرسم دیدم سر و کله تو هم پیدا شد و تا اسکیتها رو توی فروشگاه دیدی و شروع کردی به گریه کردن و جیغ زدن که منم میخوام هر چی خانومه بهت گفت برو با باباییت بیا بخر و الان سایز تو رو نداریم و برات می خریم گوشت اصلا نمی شنید

مگه رضایت میدادی دیگه هر که اونجا بود دلش به حال تو میسوخت که برای چی گریه میکنی

من نمیدونم همه بچه ها آنقدر براشون جذابه این اسکیت یا فقط دیانا اینطوریه ؟

پسر داییش دو ساله اسکیت داره اصلا نگاهشم نمیکنه

آنقدر بی تابی و گریه زاری کردی که صدات در نمی اومد و به هک هک افتاده بودی و میگفتی من اسکیت میخوام

دیگه آخرش دایی محسن به دادم رسید و با زور تو رو بغلت کرد و از اونجا دور شدیم

خیلی اعصابم به هم ریخت نمیدونستم چی کار کنم آخه اگر ثبت نام میکردم حالا هزینش هی چی که خیلی هم بود تو هم خوشت نمیومد و جلسه اول ازش زده میشدی من چکار میتونستم بکنم

از طرف دیگه خیلی هم خودم دوست دارم که زودتر یاد بگیری

فقط موندم توی کلاس به حرف مربی گوش میکنی یا نه ؟

بالاخره اومدیم خونه و تو همچنان زار میزدی و طبق معمول می گفتی اسکوترم لولو داره من نمی خوام باهاش بازی کنم

توی خونه هم یک ساعت اشک می ریختی که من اسکیت میخوام آنقدر که چشمهات قرمز و کوچولو شده بود

دیدم هنوز داری بی تابی میکنی بردمت توی پارکینگ و کمی اسکوتر بازی و دوچرخه بازی کردی تا یه کمی یادت رفت

حالا هر جا اسکیت یا اسکیت سوار می بینی دلت میخواد و منم موندم چی کار کنم

بابایی هم حرفی نداره برای خریدش و ثبت نامت *************************************

                                         

 

نمیدونم تو دخملی همکاری میکنی یا نه؟

هنوز م به نتیجه نرسیدیم !مامانی

                                                از دست تو دخملی                           

  ><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان رها
8 مرداد 90 12:58
وای جیگرتو دخمل ورزشکار
مامان کيانا
8 مرداد 90 13:40
سلام عزيزم.....اسکيت بازي خيلي خوبيه هم هيجان بچه هارو تخليه ميکنه وهم ورزش محسوب ميشه ولي به قول شما بايد مطمئن بود که زود ازش خسته نميشه....
آرتین خان
8 مرداد 90 14:39
سلام عزیزم نمیدونم کدوم سمت تهران هستی؟ اگه غرب باشی جام جم همت هم جای مناسبیه برای کلاس های آموزشی اسکیت خیلی خوبه من 4 سال پیش میرفتم اما اگه کوچیک تر بودم و میرفتم خیلی بهتر بود راستی چرا شنا ثبت نام نمیکنی فکر کنم با سن دیانا جون موافقت کنن
تینا
8 مرداد 90 14:57
آخی نازی دیانا جونم که انقدر گریه کرده عسل خاله ... وای مریم جون من فعلا از این مشکلات با آنیتا ندارم اما اونم اگه همسن دیانا بشه همینطوری میشه ما خودمون هم همینطوری بودیم اما یه جاهای اونا هم باید معنی صبور بودنو یاد بگیرن ... دوستتون دارم یه عالمه
بهار(مامانی شهراد)
8 مرداد 90 16:19
salam akhe mamani chera mikhay be in zude befrestish shena abe estakhra kasife khodaee nakarde diana jun narahatie posti migireha
مامان آنیسا
9 مرداد 90 2:49
سلام ازدست این دیانا خانومعزیز خاله بذار یه کم بزرگتر که شدی مامانی برات میخره حالا اسکیت برای سن تو خطرناکه بوسسسسسسسسسس به این دخمل نازوشیطون
مامان سید ابوالفضل
9 مرداد 90 3:53
سلام عزیزم به نظر من خیلی زوده بذار کمی بزرگتر بشه بعد چون سن دخملمون کمه از کلاس زده میشه بوسسسس
helia & sara
9 مرداد 90 10:15
خانومی برای اسکیت فکر کنم 3سال به بالا هم بوستان گفتگو و هم مجموعه خرم شاد یاد میدن ولی من تصمیم دارم هلیا رو از سال دیگه ببرم تا یه کمی بزرگتر بشه فکر کنم اینجوری بهتر باشه
یه نفر میخواد که این پرنسس خانوما رو از این کلاس ببره اون کلاس چقدر سال دیگه سرمون شلوغ می شه


آره عزیزم نزدیک خونه هم هست ولی گیرم سر اینه که همکاری میکنه یا نه؟
واقعا سال دیگه همینطوره!
بانو
9 مرداد 90 17:44
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
سمانه عمه مهدیار
10 مرداد 90 13:38
خیلی کار خوبی میکنی مریم جون که دختر گلت رو از الان ورزشکار بار میاری
سمیه: مامان مسیح
11 مرداد 90 3:07
سلام عزیزم...
خوبی ؟ الهی بگردم واسه این دخملی...
به نظرم خیلی زوده واسه اسکیت و ژیمناستیک و این حرفا.....!
خطرناکن واسش...مخصوصا اسکیت...! تا بخواد یاد بگیره چندین بار می افته....
رابطش با زبان انگلیسی چطوره ؟


مرسی خانومی ولی بچه های همسن اون دارن یاد میگیرن
برای زبان هم زوده حداقل 5سال به بالا
بابا محسن
11 مرداد 90 11:21
نتیجه چی شد ؟ کلاسها را میگم . دخملی همکاری کرد ؟


بابایی هنوز که ثبت نامش نکردم
مامان قندعسل
11 مرداد 90 22:06
مامانی شیما وحدیث
14 مرداد 90 2:57
سلام مامانی دیانا خوبی عزیزم .تو سوریه نایب الزیاره بودم . خواستم بگم که الان خیلی زوده برای ثبت نامش .دختر من که سه سالو نیمه دلم میخواست بذارمش ژیمناستیک ،فهمیدم هنوز درسنی نیست که حرف گوش کن باشه . من دختر بزرگم دوسه سالی هست که اسکیت باز حرفه ای شده ولی به نظرمن دیانا جون ازروی بچگی برای اسکیت گریه میکنه واون وبه چشم یه اسباب بازی نگاه میکنه . مامانی عجله نکن .حالا کم کم که بزرگ میشه میبینی که چه جور باانواع خواسته هاش کلافت میکنه . دوتا بوس خوشکل به دیانا جون و مامانیش
مامان ماهان
14 مرداد 90 9:52
چه دخمل ورزشکاری ........... قربونش برم که میخواد تو همه رشته ها تجربه کسب کنه الهی همیشه موفق باشی عزیز دلم
مامان سید ابوالفضل
14 مرداد 90 19:41
سیما - مامان هلیا
17 مرداد 90 10:15
خیلی جیگر شدی عزیزمممممممممممممممم
مامان آريا
18 مرداد 90 11:05
اسكيت خيلي خوبو با هيجانه ولي يكم هم اولش سخته تا ياد بگيره و از اونجايي كه بچه هاتوي اين سنين همه چي رو مقطعي مي خوان شايد زود زده بشه كاش ماماني بزاري يكم بگذره بعد ثبت نامش كني البته مي توني الان كفششو براش تهيه كني چون كفشايي هست كه تا چند سايز به پا كوچك و بزرگ مي شه از اونا تهيه كنيد تا يكم ديانا جون آروم بشه بعد سر فرصت بنويسيدش كلاسش


مرسی عزیزم حتما این کارو میکنم مرسی از پیشنهادتون