دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

روزانه2

1390/4/4 13:16
نویسنده : مریم
313 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 81541_connie_wackygirl-001.gif

هر روز یه اسباب بازی جدیدی می خواهی 770221_LaieA_003.gif

دیروز عصر با بابایی رفته بودی توی پارکینگ دیده بودی بچه ها با اسکوترشون بازی می کردند تو هم گفته بودی منم میخوام

یکی از بچه ها اسکوترشو داده بود به تو و یه نیم ساعتی با هاش بازی کرده بودی و شب هم که اومدی توی خونه بهانه گرفتی و گریه میکردی و می گفتی من اسکوتر می خوام

بهت گفتم مامانی آخر هفته برات می خرم اما توی گوشت نمی رفت که نمیرفت تا ١ ساعت فقط گریه می کردی

189013_bigflower.gif                                          189013_bigflower.gif                                       189013_bigflower.gif 


آخه مامانی من که میدونم اسکوترم عین دوچرخت فقط توی خونه افتاده و عملا ازش استفاده نمیکنی

اینم میشه مثل اون ولی باز هم سعی می کنم برات زودتر بخرم عزیزکم

ولی اگه نتونستی باهاش بازی کنی چی ؟یه وسیله بازی دیگه به اسباب بازیهات اضافه میشه

قربون اون اشکهات برم که مثل بارون ریز ریز میریزه روی صورت ماهت517221_LaieA_061.gif

دیگه برات بگم که چند شبیه نصف شب  از خواب بیدار میشی و شروع میکنی به گریه کردن منم که از خستگی دوست ندارم از رختخواب جدابشم  واقعا خیلی سخته مامانی بیدار شدن وقتی که خواب سنگینی آدمو میگیره  کور مال کورمال می آم بالای سرت و میگم چیه مامان جون

میگی آب می خوام دیشب بعد از آب خوردنم همش وول می زدی و نمی خوابیدی میدونی که وقتی هم که بیدار میشی حتما باید پیشت بخوابم تا وقتی که خوابت سنگین میشه بعدا میتونم ازت جدا بشم

205313_starsprinkl.gif205313_starsprinkl.gif205313_starsprinkl.gif205313_starsprinkl.gif205313_starsprinkl.gif





بالاخره با توپ و تشر من خوابیدی اونم بعد از نیم ساعت و فقط گریه می کردی فکر کنم بیخوابی زده بود به سرت  

عزیزکم نمیدونی چقدر بهم سخت می گذره  وقتیکه نصف شب باید بیدار بشم و تا ساعتی نتونم بخوابم

کاش بزرگ بودی میتونستی یه کوچولو مامانو درک کنی نفسم  قربون چشات برم

خیلی دوستت دارم وقتیکه میگی مامانی میخوام قربونت بشم 107416_smiley_tools_4.gif107416_smiley_tools_4.gif107416_smiley_tools_4.gif107416_smiley_tools_4.gif107416_smiley_tools_4.gif

منم میگم نه نفسم من قربون تو بشم

میگی نه تو نه من قربونت بشم

دو تا ماچ آبدار برای بلبل زبونیهات                    عاشقتمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

تینا
1 تیر 90 13:44
آخی قربونت بشم که انقدر گریه کردی خاله جون مریم جون واقعا شب بیدار شدن خیلی سخته ... آنیتا که هنوز شبا بیدار میشه شیر میخوره تازه صبحها هم کله سحر بیداره امیدوارم بتونی زودتر برای دخملی اسکوتر بخری و اونم زیاد باهاش بازی کنه ... خوش به حال بچه های این دوره زمونه که انقدر تنوع اسباب بازی دارن !!!
آرتین خان
1 تیر 90 15:10
آخی طفلکی حق داره مامانی سخته بی خوابی شاید خواب بدی می بینه؟
مامان ماهان
3 تیر 90 17:14
آخی این درد مشترکی بین همه ماماناست الهی زود زود بتونی براش اسکوتر بگیری
مامان فرشته
4 تیر 90 12:52
سلام عزیز دلم الهی قربونت برم مامان مهربون بوسسسسسسسسسس
کاکل زری یا ناز پری
4 تیر 90 12:58
آخی خانم خوشمله هم اسمات قشنگه هم ماهی. فقط قول بده گریه نکنی جیگر. همه نینی موچولو ها رو دوست دارم. بیا باهم دوس بشیم باشه خاله؟
lمامان دیانا
4 تیر 90 13:06
سلام قربون این دختر ناز بشم . خدا براتون ببخشش . راستی اسم دختر من هم دیانا است و یازده ماهش. ببوسسسسسسسسش