دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

خواب بد

1390/9/29 14:36
نویسنده : مریم
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دختر خودمzibazibazibazibazibazibazibazibazibaziba

ziba

عزیز مامانی نمیدونم چرا دم صبح خواب دیده بودی تا صدای گریه تو شنیدم از جا پریدم

 و اومدم اتاقت گفتی مامانی آب می خوام یه کم آب بهت دادم و دوباره خوابیدی بعد از 10 دقیقه دیگه دوباره صدای گریت اومد وقتی اومدم پیشت با چشمهای بسته می گفتی مامانی این سوسکها و مارها دارن منو می خورن و اومدن روی پتوی من اونهارو از من دور کن

منم یه دستی کشیدم روی صورتت و گفتم عزیز دلم اینجا هیچ چی نیست و من کنارتم بخواب اصلا نترسSmilehaa و اینها فقط توی کتاب قصه هاست و توی اتاقت هیچی جز وسایل و عروسکات نیست عزیزم

تا حالا خواب اینطوری ندیده بودی و فهمیدم دلیلش چیه!

این چند روز مدام میگی کتابهای جینگیلی رو بخون و هر کتابشم در مورد پرنده هاو حیوونهای قطبی و ماهییها و حشرات و غیره هستش

و چون مدام میگی برام بخونین فکر کنم به خاطر این قضیه توی خوابت اومده بودند و خیلی خیلی ترسیده بودی

دیگه نگذاشتی از پیشت برم و توی بغلم خوابت برد و گذاشتمت روی تخت و تا چشم بهم  زدم صبح شده بود و باید آماده می شدیم و هر چی صدات کردم بیدار نشدی و منم لباسهاتو توی خواب عوض کردم و موقع رفتن دیگه بیدار شدی و یه نیم لیوان شیر خوردی  

توی این فکر بودم که اگه بیدار نشی چطوری با وسایلت و کیف خودم ببرمت پارکینگ (البته با آسانسور ولی باز هم خیلی سخته )

هر چند تا الان این اتفاق نیفتاده و خدارو شکر آنقدر خوابت سبکه که خودت بیداری میشی و با پای خودت می ایی توی ماشین

ولی صبح هم خیلی خیلی کسل بودی معلوم بود خوابه روی تو خیلی تاثیر بد داشته چون باز هم یادت بود و گفتی مامانی مار ها می خواستند منو بخورندشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نیاز
29 آذر 90 15:30
سلام وب جالبی دارین و همینطور دخمل نازی دارین به ما هم سر بزنین
مامان گیسو
29 آذر 90 20:33
سلام عزیزم خوبین ؟ آخی جانم الهی بمیرم برات عزیز خاله که ترسیدی بوسسسسسسس
مامان رها
30 آذر 90 12:54
سلام عزیزم هندوانه رویاهایتان شیرین ،انار موفقیت هایتان پر دانه ،پسته خاطراتتان خندان ،قصه زندگیتان خوش و عمرتان چون یلدا بلند باد .یلدای شما مبارک
تینا
30 آذر 90 16:18
سلام مریم جونم خوبی ؟ آخی نازی ... چه خواب بدی دیده دخمل گلمون ... من همین الانم اگه خواب سوسک و مار ببینم سکته میکنم چه برسه به دیانا جونم خاله جون امیدوارم دیگه هیچوقت خواب بد نبینی
لیلا
1 دی 90 1:19
عزیزم... همیشه خوابهای خوب ببینی
مامان علی مرتضی
5 دی 90 15:13
سلام خوبید؟به به چه نی نیه خوشمزه ای خدا حفظش کنه لطفا به وب ما بیاید واگه از طرحم خوشتون اومد رای یادتون نره کد ما 168
مامان ماهان
11 دی 90 14:41
الهی که همیشه خوابای خوب خوب ببینی عزیزم
فهیمه مامان پرهام
15 دی 90 9:46
منم از بچگی گرفتارش بودم