دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

مسافرت 2 روزه

1390/2/18 16:31
نویسنده : مریم
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوب و نازنینلبخند

                 امیدوارم این تعطیلات چند روزه بهتون خوش گذشته باشهمژه

گفته بودم شاید بریم شمال ولی از اونجاییکه کارهای بابایی هیچ وقت تموم شدنی نیست بالاخره غروب 5 شنبه به اتفاق رفتیم شهرستان گلپایگان که زاد گاهمونم هست

جاتون واقعا خالی که ببینید چه هوایی! چه طبیعتی !هوراچه سکوتیییییییی

خصوصا که توی باغ و دشت فقط صدای پرنده ها رو می شنویییی

     واقعا آدمو به وجد می آورد دیانا که تا رسید ما را فراموش کرد و چسبید به عموهاشو و با دخترعمه ه و پسر عمه هاش و پسر داییش (آخه محمد جواد شیطونم اومده بود)بازی میکرد

niniweblog.com                              

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

به نوعی اصلا زیاد نمی دیدمش چون فقط یا توی حیاط بود و یا توی طبیعت و باغ با هاپو و جوجو و گولو  و پیشی و ببعی سرگرم بود و دلش نمیخواست از پیششون بره

niniweblog.com                       niniweblog.com                niniweblog.com

 

              دخترم  حسابی شده بود حیوان شناسسسسسسسسسسسسسس                                                          

و              

                                     تازشم به صورت عملی و با موفقیت  کلاساشو گذروندچشمک

عزیز مامانی از بس اینجا بکن نکن شنیده بود که دیگه اونجا در کمال آزادی و راحت بود   و انگاری از توی قفس در اومده بود بیرون

خیلی خوشحال بود و دیگه کاری به منم نداشت و حسابی سر گرم بود

ما هم که از هوا و طبیعت حسابی لذت بردیم مخصوصا که  بارون صبحگاهی و عصر گاهی هم چاشنیش شده بود

 

و با خوردن آش رشته و  چغاله بادام و چغاله زرد آلو و گوجه سبز در کنار لیوان چای و لب جوی آب زلال و خنک یه حالی به خودمون دادیم اساسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی(دهنم آب افتاد ) شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 خاله سمانه هم که  بینیشو عمل کرده بود و بعد از 3 هفته به نظرم خیلی با مزه شده بود هر چند هنوزم خیلی ورم داشت

 دیاناهم اولش  نمی رفت بغل خاله ای ولی بعدا عادت کرد

دیگه تا لحظات آخر موندیم و استفاده کردیم صبح ١ شنبه هم ساعت ٤ صبح راه افتادیم به سمت تهران تا با دو ساعت تاخیر به کارمون برسیم

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 به من و دیانا و بابایی خیلی خوش گذشت 

خدای مهربون ازت ممنونم که یه بار دیگه بهمون فرصت دادی تا بهشت فصلهاتو تجربه کنیم و از آفرینش تو شگفت زده بشیم

درسته خیلی زمان کمی بود ولی بهترین لذتها و خوشیها رو برام گذاشت چون شدیدا بهش احتیاج داشتم

آآآآآآآآآآآآآآآآخه من مسافرتو خیلی دوست دارممممممممممممممممممممممممممممم

مثلا لپتابمو برده بودم که یه سری عکس آماده کنم ولی متوجه شدم ویندوزم خرابه و باید یه ورژن جدید نصب کنم تا بتونم اونها رو  توی وب دیانا خانوم بذارم

همیشه یه چیزی باید کم باشه از یه طرف کابل موبایلمو پیدا نمیکنم از یه طرف سی دی دوربینم روی لپ تابم نصب نمیشه و ارور میده

 حالا تا مرتب شدن اوضاع فعلا زمان میخوام تا بتونم یه سری عکس بذارم

اگه بشه

دیانای مامانیییییییییییییییییییییییییییییی خدا رو شکر که عزیزم خیلی خیلیییییییییی بهت خوش گذشت

امیدوارم باز هم از این فرصتها برامون  پیش بیاد

                                                          دوستت دارم نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

تینا
18 اردیبهشت 90 17:32
سلام مریم جون ... پس شما هم به نوعی اصفهانی هستی ... من اصفهانی نیستم اما 5 سال اونجا بودم .... خوشحالم که بهتون خوش گذشت


مرسی عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
18 اردیبهشت 90 17:46
سلام عزیز دلم
خدا رو شکر
خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته
بعد اینهمه کار این استراحت واقعاً لازم بود
بوسسسسسسسس


مرسی نازنین
مامان آنیسا
18 اردیبهشت 90 21:16
سلام عزیزم
خوشحالم که به دیانا جون ومامان گلش خوش گذشته وحسابی آب وهوا عوض کردین وبا روحیه باز میرین تو خونه جدیدتون


بوسسسسسسسسسسس
مامان محمد پرهام
20 اردیبهشت 90 9:19
سلام مریم جون ممنون که بهمون سر زدین،اما من به سختی تونستم بخونمتون،حتی توی کامنت ها فهمیدم رفته بودین اصفهان چرا رنگ فونتتون انقدر روشن ِ ؟ سمت چپ اصلا" دیده نمی شه
به هر حال خوشحالم بهتون خوش گذشته راستی اصفهان جای منو خالی کردین؟؟؟
دیانا گلی رو ببوسین



سلام عزیزم مرسی از لطف شما جای همه خالیییییییییی بود
مامان روژین
20 اردیبهشت 90 11:11
سلام دیانا جونی . مامانت بس که از طبیعت گلپایگان تعریف کرد حسابی دل ما رو برد .
خوش به حالت که اینقدر کیف کردی عزیزم .


مرسی عزیزم
مامان مريم
20 اردیبهشت 90 15:51
سلام فرشته مهربونم بوسسسسسسسسس عزيزم شما دعوت شديد به جشن تولد وبلاگي امير مهدي جون.خوشحال ميشم بيايين.بوس به شمااااااااااا.•*..*•.


سلام مرسی عزیزم خوشحال شدم
مامان محمد پرهام
21 اردیبهشت 90 10:29
واسه دیانا گلی
حالا تونستم بخونمتون


عزیز دلمممممممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسس
نرجس
25 اردیبهشت 90 11:35
سلام
وبلاگ قشنگی دارین.به من هم سر بزنین
اگه بت تبادل لینک موافقین من رو با اسمه شازده کوچولوهای خاله لینک کنین و بگین با چه اسمی لینکتون کنم


سلام مرسی عزیزم