دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

روز نگار

1390/2/14 13:27
نویسنده : مریم
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای نازنین

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 مرسی از این همه لطف و محبت شما که من باهاشون دلگرم و امیدوار میشم لبخند

 

niniweblog.com

 

این روزها خیلی گرفتارم چون هم آپارتمان جدید خریدیم و هم آپارتمان فعلی رو فروختیم و به همین خاطر یک عالمه کارهای شهرداری و محضر و ثبت و دارایی و چه و چه و چه داریم که باید انجام بدیم

بابایی هم کارهای ادارش اجازه نمیده که همکاری کنه برای همین مجبورم خودم به تنهایی خیلی از کارهاشو انجام بدم

خیلی استرس داریم میدونین خونه عوض کردن واقعا مشکله.

 

از خدا میخوام بهمون کمک کنه هر چه زودتر تمام کارها حل و فصل بشه و من فقط یک اثاث کشی برام بمونه  که اونم برنامه خاص خودشو داره

 

به هرحال دیانای عزیزم هم خیلی این روزها اذیت میشهniniweblog.com           

 ولی می خوام براش بنویسم نفسم همه این برنامه ها به خاطر آسودگی و راحتی تو هم هست پس مامانی خواهش میکنم تحمل کن

  

امروز مجبور شدم خودم ببرمش مهد کودک ولی اصلا دوست نداشت از من جدا بشه و بره پیش بچه ها و خیلی طفلی گریه کرد واقعا دلم براش کباب شد

مامانی این روزها خیلی بهانه گیر شدی کاش انقدر سن و سال داشتی که متوجه میشدی چقدر من و بابایی گرفتاریم  ولی تو کوچولویی و فقط به فکر بازی کردن و پارک رفتن  هستی niniweblog.com  niniweblog.com                                                                niniweblog.comشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

 

خوب چیکار کنم مامانی منم کار های مربوط به خودمو دارم  عزیز دلم

 

تازه خاله ها نمیدونین دختر قشنگم میره یه چهار پایه میذاره  پیش سینک ظرفشویی و برام پیاله و قاشق میخواد بشوره  از یه طرف ریسه میرم براش باین کارهای دوست داشتنیش از طرف دیگه هم میخوام یه کم از کنجکاویاش  کم کنم  اینه که سر دو راهی   میمونم  بخندم یا دعواش کنم                                    

 

niniweblog.com        

دوستان گلم سرتونا درد آوردم از یه طرف خیلی خوشحالم  ولی به قول بابایی که تا نریم تو خونه جدید نمیشه حتی خواب راحتی کرد

 

خیلی دوست دارم توی این تعطیلی بریم شمالللللللللللللللللللل یه حال و هوایی عوض کنیم و با روحیه برگردیم خونه و به بقیه کارهامون برسیم   

                

 
 

 

 

             بابایی تا الان موافقت نکرده ولی شایددددددددددددددددددددددددددد

                                                              دوستتون دارم به دعای همگی شما محتاجمشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے             زنبورکها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آنیسا
13 اردیبهشت 90 18:14
سلام مریم جون منزل نو مبارک
انشاا... به خوبی وخوشی وسلامتی داخل خونه نو میری .تمام این مسائل هم به امید خدا درست میشه وآفرین به دیاناجونم که ظرف می شوره برات الهههههههههههی از همین حالا کدبانو شده عزیز خاله
بوسسسسسسسسس به این دخمل ناز ومامان گلش


سلام عزیز نازنین مرسی بوسسسسسسسسسس
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 3:42
سلام عزیز دلم
الهی شکر
مبارک باشه خونه جدید
ان شاا... با دل خوش برید توش و براتون اومد داشته باشه
راستی خسته نباشی بوسسس


سلام قربونت برم مامانی دعای شما زود اجابت میشه
مژگان
14 اردیبهشت 90 10:55
سلام عزیزم امیدوارم به هر ارزوی که می خوای برسی


سلام مرسی همین طور شما دوست عزیز
مامان محمد پرهام
14 اردیبهشت 90 15:29
سلام عزیزم
آدرستونو اشتباه گذاشته بودین منم فکر کردم وبتون کلا" برام باز نمی شه
اما بالاخره فهمیدم مشکل از آخر آدرس ِ که کامل نیست
سر یه فرصت میام و همه وبتونو زیر و رو می کنم
ببوسین این گل دختر رو که منو یاد کارتون مورد علاقه م " آن شرلی" میندازه

منو بخشید اشتباه کردم عزیز دلمممممممممممممم چرا؟
مامان محمد پرهام
14 اردیبهشت 90 15:31
راستی با افتخار لینک شدید
اگه اشکالی نداره و با عرض معذرت لطفا" ما رو این شکلی بلینکین:
✿ پر آرزوهام; پرهام ✿
ممنونم


عزیز دلم حتما اصلاح میکنم مرسی
مامان قندعسل
14 اردیبهشت 90 16:10
سلام خونه ی جدید مبارکخدا قوت مامانی


سلام جانم مرسی قربونتون بوسسسسسسسسس
تینا
15 اردیبهشت 90 19:28
سلام مریم جون ... خونه تون مبارک باشه
ایشالا که به خوبی و خوشی هر چه زودتر جا به جا میشین ... استرس نداشته باش عزیزم اینم میگذره ! دیانا رو دعوا نکنیااااااا بذار کنجکاوی کنه ... تازه داره به مامانش کمک میکنه عسل خانوم


سلام عزیز دلم مرسی از لطف شما
محسن بابای پرهام
16 اردیبهشت 90 17:02
به سلامتی انشالله همه چیز بهتر از اولش میشه ... موفق کسی است که با تغییرات کنار بیاد ... تو زندگی این چیزها طبیعیه ..نمک زندگیه ... یکنواختی مساوی فرسودگی ... خوش باشید


مرسی با دعای شما دوستان
مامان كيانا
18 اردیبهشت 90 12:52
سلام گلم ..منزل نو مبارك ..انشاا...خداهمه شاديها وخوشبختيهاي دنيارو توي خونه جديد به شما هديه بده...راستي ميدوني كه اگه قبل از هر راحتي سختي نبود هيچ وقت قدر آسودگيمونو نميدونستيم؟شادباشيد


سلام عزیزم مرسی قربون محبتتون بوسسسسسسسسس