دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

دیانا و قلعه سحر آمیز

1390/8/28 11:41
نویسنده : مریم
530 بازدید
اشتراک گذاری

دخملم سلام

عزیز مامان چند وقتیه خیلی حال و حوصله آپ کردن نداشتم یعنی می خواستم بنویسم دوباره میگفتم بگذارم بعدا یا فردا و هر روز هر روز گذشت دیدم دیگه دوستامون خیلی خیلی لطف دارن به ما گفتم بی خبر نباشن

ولی تنبلیه دیگه

همتونو دوست دارم و بهتون سر میزنم عزیزای من بوس

جونم برات بگه که حسابی شیطون شدی و همه کاراتو دوست داری تنهایی انجام بدی جدیدا با مامان خیلی کل کل میکنی و استقلال طلبیت بیشتر شده فقط دوست داری بری روی صندلی و اسکاچ برداری و ظرف بشوری و تمام لباساتو خیس کنی ولی با تهدید من دیگه این کارو انجام نمیدی

تازشم کلی شعرهای انگلیسی یاد گرفتیخیلی هم بامزه این شعرها رو می خونی و بعضیا رو هم اشتباهی تلفظ میکنی

ولی به قول میس محبوبه عاشق یاد گیری شعرهای انگلیسی هستی و زودتر از بقیه بچه های کلاس یاد میگیری

کلی هم لغت یاد گرفتی و منم عشق می کنم میبینم این وروجکم به این کوچولویی داره شعر خارجی اونم با آهنگ مخصوصش می خونه

البته واحد کارت که آخر هفته ها به دستم می رسه کلمه های اشتباهتو بهت میگم

یکی از این شعرهایی که می خونیو البته اولین شعریه که یاد گرفتی اینه:

red and yellow and pink and green/purpel and oreng and blue

I can sing a rain bow

sing a rain bow too

عاشقتم نفسم نمیدونی چه لذتی می برم وقتی با ادا اطوارات شعر های با مزتم می خونی

و دیگه با هر آهنگی که پخش میشه چه حرکات موزونی انجام میدی

فکر کنم حسابی توی مهد کودک از این نظر داری تقویت میشی

امروز برای اولین بار با بچه های مهد کودک داری میری قلعه سحر آمیز

چند باری هم قبلا بچه ها را برده بودند ولی من خیلی نگران بودم و موافقت نمی کردم

ولی مربیات گفتند هیچ مشکلی نیست و حتما اجازه بدین امروز ببریمش

خلاصه امروز به عشق رفتن به پارک ارم از خواب بیدار شدی و بعد از آماده شدن بردمت مهد کودک

رضایت نامه را هم امضا کردم دادم دست خاله زری از ساعت 5/8 تا 12 ظهر هم زمانش هست

عزیزکم امیدوارم در کنار دوستهات خیلی خیلی بهت خوش بگذره و به سلامتی برگردین

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممممممممممم

اینم چند تا عکس :

دیانا در حال برف بازی با سوگند

دیانا و محمد جواد در انتظار کله پاچه خورری

دیانا در حال رنگ آمیزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)