دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

آب ماشین

1390/8/29 15:19
نویسنده : مریم
486 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خونه زدیم بیرون و رفتیم توی پارکینگ رفتی نشستی صندلی جلو

تازگیها انگار که صندلی جلو بشینی حس بزرگی و غرور بهت دست میده بعد یهو پیش خودم گفتم خوبه یه نگاهی به آب رادیاتور بیندازم

رفتم و بعد از بالا زدن کاپوت دیدم بله درست فکر میکردم رفتم از صندوق عقب آب آوردم و ریختم توی باکش

کارم که تموم شد اومدم نشستم

گفتی مامانی آب ریختی

گفتم آره خوب ماشین که زبون نداره بگه من تشنمه اصلا آب نداشت و خیلی تشنش شده بود

بعدش گفتی مامانی خوب برو از مغازه یه زبون بخر زبون کله پاچه براش بذار که هر وقت تشنش شد بگه من آب می خوام

بعدم دو تایی زدیم زیر خنده و از پارکینگ زدیم بیرون

تو نفس منی با این حرفهایی که از خودت می سازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)