دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

مادر بهترین بهانه زندگی

1390/3/3 10:01
نویسنده : مریم
459 بازدید
اشتراک گذاری

   مادرم سلام****

       امروز روز توست روزی از روزهای خوب خدا

             مادرم ای معنای هستی بخش زندگی

                    مادرم ای بعد از خدا مهربانترین

                              می خواهم بر دستان پر مهرت بوسه زنم و بر قدوم مبارکت گل بریزم

              و نامت را بر بلندای قامت عشق بنگارم و بگویم تو ای مادرم  مقدس ترین واژه

زندگی بخش عالمی!******

تو را دوست می دارم اگر چه در برابر وجود تو قطره ای هستم در دریای بیکران

                            و تو همیشه در قلب من ماندگاری

  روزت خجسته           لبانت پر زخنده                     ودلت شاداب و سرزنده باد

                                       روزت هزار بار مبارک مادرم

و این دسته گل زیبا تقدیم به تو که زیبا ترین واژه خلقتی

                         

  این روز خجسته و میمون را به تمامی مادران امروز و آینده تبریک و تهنیت می گویم

 

             Mother's Day         White Rose  

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان فرشته
3 خرداد 90 11:28
سلام عزیز دلم روزت مبارک نازنینم یه تبریک هم از طرف من به مادر مهربونت بوسسسسسسسس
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:44
سلام روز مادر مبارك
مامان آتین
3 خرداد 90 13:16
سلام گلم ممنون خیلی نسبت به آتین لطف داری عزیزم منم با کمال افتخار لینکت کردم روز مادر هم بهت تبریک میگم دیانای خوشگلمو ببوس
مامان قندعسل
3 خرداد 90 14:02
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
آریان خان!
3 خرداد 90 14:42
سلام خاله. اومدم روز مادرو بهت تفریک بگم. همه مامانای دنیا رو دوست دارم، نخ سوزن شما!
خاله سمیه
3 خرداد 90 15:40
سللللللللللللللللللللللللللللللللللام جوجوی خاله ، عشق خاله ، نفس خاله خاله جونی منتظر باش با هم میریم انگلیس بابات که هیچ کجا نمیبردت روز مامان جونتم مبارک
مونا مامان گلسا
4 خرداد 90 10:26
روز مادر مبارک عزیزم
تینا
4 خرداد 90 19:11
خیلی متن قشنگی بود ... بازم روزت مبارک گلم
مامان ماهان
5 خرداد 90 16:21
روزت مبارک دوست خوبم
مامان ماهان
5 خرداد 90 16:22
دوست جونم با اجازه لینکت کردم بوسسسسسسسس
بابامحسن
6 خرداد 90 10:39
بازم روزتون مبارک . همیشه روزمادره چون مادرها همیشه به فکر بچه هاشون هستند مامانی پرهام وبلاگ را آپ کرد . تشریف بیارید
مامان روژین
6 خرداد 90 15:42
سلام به دیانای عزیزم . اومدم روی ماهت رو ببینم و برم قربونت .
مامان فرشته
7 خرداد 90 13:34
سلامممممممم عزیز قلبم خوبین ؟ الهی قربونت برم مهربونم چقدر تو خوبی آره برام دعا کن اومد دخمل خوبی باشه ممنونم بوسسسسسسسسسس