دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

نظرات (10)

زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 90 16:27
ماشاالله خدا حفظش كنه خيلي با نمكه دخمل نازتون


مرسی خیلی ممنونم
بابامحسن
27 اردیبهشت 90 9:45
سلام ...من تو مسابقه به شما رای دادم ...دیروز هم کامنت گذاشتم ... وقتی شما فرمودین چرا به ما سر نمیزنین ناراحت شدم ...باور کنید من همیشه سر میزنم و بیشتر وقتها بدون کامنت نمیرم ...شما بذار به حساب معایب این اینترنت و ... وگرنه رفیق نیمه راه نیستیم به بابایی هم بگو هر وقت تونست یک گل اینجا بکاره بعدا دیر میشه ها ...


سلام مرسی شما به ما خیلی لطف دارین
مامان هلیا
27 اردیبهشت 90 9:45
بابا چه عکسای باحالی گزاشتین
دستتون درد نکنه
حالا وبلاگش گلبارون شد


مرسی عزیزم فقط به درخواست شما
narjes
27 اردیبهشت 90 11:33
link shodin
مامان فرشته
28 اردیبهشت 90 3:12
سلامممم عزیز دلم
ای جانممممممم خاله فدات بشه خوشگلم
چقدر لباسای خوشگل و خوشرنگی پوشیدی
دستت درد نکنه مریم جونم
ان شاا... 120 سال زنده باشه بوسسسسسس


مرسی مرسیییییییییییییییییییی
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 9:03
ای جانم ...
چقدر نازه عکساش بوسسسسسسس


مرسی عزیزم
معصومه
28 اردیبهشت 90 14:41
سلام خاله جونی مثل همیشه نازی ،به مامانت بگو اون عکس خوشکل مشکل منگولیاتو بذاره اینا قدیمی شده هرچند الان همینا غنییییییمتتتته !@


بوسسسسسسسسسسسسسس
تینا
28 اردیبهشت 90 15:25
سلام ... وای چه ناز شدی خاله ... ما عکس جدید میخوایییییییییییم یالااااااااااااا


سلام مرسی عزیزم
مامان قندعسل
31 اردیبهشت 90 22:36
سلام عزیز خاله...چه عکس های خوشملی
مامان فرشته
1 خرداد 90 15:04
سلام عزیز دلم خوبین ؟ گلم من با فایر فاکسم نمی تونم این پست بالایی رو باز کنم خیلی حیف شد دوستتون دارم بوسسسسسس