دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

نمایش طنز

1390/2/26 12:57
نویسنده : مریم
338 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب از طرف خاله معصومه و علی آقا دعوت شده بودیم برای دیدن تاتر کمدی  به اتفاق خاله ها  و دایی محسن  و خاله سمیه  که ساعت 9 هم  شروع میشد

سریع یه غذای حاضری آماده کردم و بعد از نوش جان کردن آماده شدیم Smiley from millan.net

 یه پیراهن خوشگل تن دیانا خانوم کردم که یهو گفت مامانی میخواهیم بریم عروسیییییییییییییییی

گفتم نه مامانی می خواهیم بریم تاتر باید دختر خوبی باشی و ساکت بشینی تا ببرمت

                  

چون سابقه اذیت کردن و بی حوصله گی شو سر دیدن فیلم توی سینما و تاتر داشتم و دارم ولی اصلا دلم نمی آد این چیزها رو از دست بدم باز هم بالاخره سعی می کنم برم

چون مسیر خیلی نزدیک بود خودمونا ساعت 9 به محل رسوندیم و رفتیم توی سالن

جاتون واقعا خالیییییییییییییییییییی

                                             

دیانا خانم که از همون اول روی پای بابایی نشست و با شنیدن  صدای آهنگای قشنگ شروع کرد به دست زدن 

ما چون ردیفهای جلویی نشسته بودیم خیلی تسلط کافی به صدا و صحنه نمایش داشتیم

      انقدر محو نمایش و آهنگ و رقص بازیگران و نورپردازی شده بود که فقط  ساکت و آروم تماشا میکرد Cute 
smiley                  Cute 
smiley

از نمایش براتون بگم که فوق العاده خنده دار و قشنگ و پر از آهنگهای شاد و حتی آهنگهای سیاوش قمیشی و خارجی و رقص و اداهای خیلی با حال بود ما که تا آخر نمایش فقط دلمونا گرفته بودیم از خنده 

واقعا من توی این سه ساعت فارغ از همه چیزفقط جذب اون شده بودم و بسیار بسیار خنده دار و پر از تکیه کلامهای با مزه بود  

                    جاتون خالی برای دیانا خانوم هم یه پاکت پر از پاپ کرن پنیری و چیپس گرفته بودیم که خودمون هم کلی سر گرم خوردن اون شده بودیم و خیلی هم لذت بردیم

دوستای خوبم اگه منزلتون سمت غرب هست و علاقه به دیدن تاتر دارین پیغام بذارین تا آدرسشو بهتون بدم و مطمئن باشین که از دیدنش پشیمون نمیشین

دیانای عزیزم که آخر های تاتر خسته شده بود و خوابش گرفته بود و توی بغلم خوابید ولی اصلا اعتراض نکرد که مامانی بریم خونه 

مرسی نفسم که با ما همراه بودی و تو هم یه جورایی خوشت اومده بود

                                  

تازه فهمید که بزرگ و خانوم شدی عزیز دلم و من روز به روز داناییها و فهمیدن تو را می بینم                             

عشق منی     قربون تو دختر نازنینم                خیلی دوستت دارم عزیز دل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هلیا
26 اردیبهشت 90 13:49
سلام خانومی
اولا" آفرین به شما که یه همچین مادر باسلیقه ای هستی و وبلاگ خوبی برای دخملی درست کردین
دوما" دخملی رو یه بوسسسسسسسسس محکم دعوت کردیم
سوما" آدرس دقیق تاتر کجاست اسمش چیه چه سانسایی داره
بلیطش چنده


سلام عزیزم مرسی به ما سر زدین
اسم تاتر هست با من بخون توی سینما پردیس زندگی بلوار اباذر و فکر کنم بلیطش 8000 تومان باشه
مامان هلیا
26 اردیبهشت 90 14:00
خاله چرا انقدر خ س ی س بازی در میاری یه کمی عکس دخملی رو بزار ما هم ببینیم دیگه اصلا" عکسش رو پیدا نکردم.


در اولین فرصت و بزودی
معصومه
26 اردیبهشت 90 15:27
سلام به دیانا جونم و مامان گلش قابل شما رو نداشت ایشالا بعد از اون همه استرس خونه خریدن حالتون حسابی جا اومده باشه ! من که هرروز شاهد کاراش نیستم ولی اینجوری میگی دلم غنج غنج میشه لحظه شماری میکنم واسه دیدنت نفس خاله ،عشق خاله خاله جونی دخمر من میشی ؟؟؟!


سلام خاله جونم مرسییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 16:21
به به چه عکسای نازی مامان گذاشته دستش درد نکنه بوسسسسسس


مرسی عزیزم
تینا
28 اردیبهشت 90 15:21
قربونش برم من که انقدر خانوم شده


بوسسسسسسسسسسسسسس برای خاله