دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

گردش در باغ

1391/3/3 11:55
نویسنده : مریم
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

امروز قراره بچه های مهدکودک رو ببرن به باغی توی شهران که من شما رو هم ثبت نام کردم

برنامه عمو موسیقی و آب بازی و شن بازی هم دارین

گفته بودند بچه ها یه تفنگ آب پاش هم همراه داشته باشن که دیروز برای شما خریدم و توی خونه باهاش سرگرم شده بودی و خوشحال از اینکه می خواهی بریی باغ

امروز صبح هم سر حال تر از همیشه بیدار شدی و آماده به سوی مهد کودک

امیدوارم خیلی خیلی بهت خوش بگذره مامانی

دیروز بعد از مدتها فرصت کردم سری به کلاس اسکیتت بزنم و در صد پیشرفتت را ببینم

خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم عزیز دلم به راحتی تعادلشو حفظ می کنه و چند تا حرکت جدید هم می زنه

با فیلمی که ازت گرفتم و بابایی هم دید خیلی خوشحال و متعجب شد و بهت آفرین گفت                                                     شکلکهای جالب و متنوع آروین                    

دوستت دارم نفسم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
3 خرداد 91 14:27
خانوم خانوما اسکیت باز هم هست باغ خوش بگذره خانم کوچولو
مامان آريا
6 خرداد 91 11:17
عزيزم اميدوارم حسابي بهت خوش بگذره بابت اسكيتم آفرين به دختر زرنگ
لیلا
7 خرداد 91 1:11
بدو بیا ما آپیم...
لیلا
7 خرداد 91 1:12
حتمآ خوش می گذره به گل ما....بوس
مامان رها
12 خرداد 91 10:29
عزیزم همیشه به گردش خوش گذشت عزیزم ؟
مامان آريا
17 خرداد 91 13:26
تینا
17 خرداد 91 14:47
سلام مریم جون خوبی ؟ خوش بگذره دیانا خانوم ناز
مامان ماهان
12 تیر 91 15:23
آفرین به دخمل زرنگ حسابی بهت خوش گذشته هاااااااااااااااااا