دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

یک دیانای سرما خورده

1390/10/12 12:08
نویسنده : مریم
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم ziba

از چهارشنبه هفته پیش به طرز وحشتناکی سر ما خوردی که خودمم دلیلشو نمیدونم آخه اولش خیلی سرحال و خوب بودی فقط یه کم سرفه می کردی منم زود بردمت دکتر که دوره اون طولانی نشه ولی شب که شد اوضاع و احوالت خیلی خیلی بدتر شد و یه کم تب کردی وتا صبح بیدار بودی

طوریکه حتی  فرداش با سارای عزیزم قرار گذاشته بودیم مزاحمشون بشیم زود قرارمونو کنسل کردم که هلیا جون ازتو نگیره

روز 5 شنبه من فقط دستمال دستم بود و به دنبال تو عطسه پشت سر هم و آب ریزش شدید

خیلی ناراحت بودم چون یه دفعه ای حالت بد شدو دکتر هم گفت ویروسیه

خدا خیلی دوستمون داشت که مامانی اومده پیشمون و تو نمیری مهد کودک و کلی توی خونه سرتو گرم میکنه  با عروسکهات . توپ بازی و خیلی جالبه وقتی که همه ما سرگرم هستیم  تو دست مامانی رو میگیری و میگی بریم توی اتاق خودم  با هم بازی کنیم   

موقع نماز خوندن مامانی چادرتو سرت میکنی و با مامانی دولا و راست میشی و ازش تقلید میکنی    

 فقط دارو و دمنوش گیاهی و آب میوه هم به زور من و خیلی کم می خوری

خدا رو شکر بازی میکنی ولی عطسه و حالا هم سرفه های خیلی بدی داری و خیلی خیلی برات ناراحتم

از طرفی هم این سرما خوردگیتو به منم دادی و منم گرفتارش شدم و اصلا حالم خوب نیست                                   

خدا کنه هر چه زودتر از خونمو بره بیرون این ویروس لعنتی

وقتی مریض میشی دنیا روی سرم خراب میشه و خودم مریض تر ziba

فدات بشم که پای چشمهاتم گود شده عزیز دل مامان و یه کم بهانه گیر شدیziba

از خدای خوبم میخوام که بچه ها همیشه شاد و سرحال باشند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
12 دی 90 13:11
سلام مریم جان ان شاالله دختر کوچولومون خیلی زود حالش خوب میشه و دوباره دیانای سرحال و پرانرژی میشه اینم واسه دیاناجونم
تینا
12 دی 90 17:10
سلام مریم جون ایشالا که خودتو و دیانا جون زود زود خوب بشید ما هم تازه یه کم حالمون بهتر شده خیلی مریضیه سختی بود .... برای مریم جون و دیانا جونم
فهیمه مامان پرهام
15 دی 90 9:48
عزیزم خیلی ناراحت تون شدم ما هم این دوره رو تازه گذروندیم و البته همسر محترم هنووووووووووووووز درگیرشه امیدوارم زود زود خوب بشین
کاکل زری یا ناز پری
16 دی 90 10:38
سلام مریم جون خوبید؟ خدا بد نده امان از دست این ویروس و سرماخوردگی زمستون خیلی وقت بود نیومده بودم پیشتون دلم تنگ شده بود دیانا جونو ببوس انشاالله زود سر حال شین بووووووووووووووووووووووووووش
آرتین خان
16 دی 90 15:48
همیشه سلامت باشی دیانا جون ببوسش مامانی
سودابه
17 دی 90 23:26
زمستونه و سرما منتظر که تا بی احتیاطی کنیم . . . هر چند با این آلودگی هوا به بی احتیاطی هم میشه ربطش نداد . امیدوارم هر چه زودتر حالش خوب بشه.
مامان محمدجان
18 دی 90 16:37
سلام عزیزم این ویروسها که دست بردار نیستن تا همه رو دچار نکن ول کن نیستن مریم جون این حال همه ی مادراس که با مریضی و بدحالی بچه ها از پا میوفتن درکت میکنم عزیزم ایشالله زوده زود هر دوتون خوب شین
فهیمه مامان پرهام
21 دی 90 18:09
سلام عزیزم از دیانا جون چه خبر؟ حالش چطوره؟ یه خبری چیزی بده لطفا"
الهام (مامان لنا)
22 دی 90 17:09
سلام عسلم خوب شدی عشقم زودتر بدو بیا
مامان ماهان
27 دی 90 0:31
ای جانمممممممممممممم الهی که زود زود خوب بشین سرما خوردگی خیلی بده گلم مراقب خودتون باشین