دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

جشن تولد دیانای گلم

1390/7/26 16:22
نویسنده : مریم
2,984 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

عصر 5 شنبه  بیست و یکم مهر تولدت رو بر گزار کردیم یعنی از دو سه روز قبل با خاله جونیا شروع کردیم حسابی این کار اون کار و خیلی هم خسته شدیم

طفلیها خیلی اذیت شدند واقعا دستشون درد نکنه امیدوارم بتونیم بعدا براشون جبران کنیم

به هر حال مامانی خودش دوست داشت یه تولد خوب بگیره دیگه تا اونجایی که از دستم بر اومد انجام دادم

دستت بابایی هم درد نکنه که توی یه سری از کار ها کمکم کرد ولی به خاطر مشغله زیاد تقریبا تمام کارها و برنامه ریزیش با خودم بود

فرشته من تو هم که دیگه توی پوست خودت نمی گنجیدی تا اسم تولد می اومد یهو میگفتی تولد مال منه

اصلا تولد منه نه کس دیگه

حسابی خودتو آماده کرده بودی برای جشن تولدت

دوست داشتی توی تزئئینات خونه به خاله ها و مامانی کمک کنی از باد کردن باد کنکها خیلی خوشت اومده بود و می خندیدی همش میگفتی مامانی اینا چطوری باد میشن ؟

قربون اون خنده هات برم

یه کمی هم خسته شده بودی از اینکه خیلی نمی تونستی برای مامانی نازو عشوه کنی چون مامانی فقط در حال کار کردن و برنامه ریزی بود و تو دخملی یه کمی گریه و نق و نوق می کردی

دوست داشتی توی بغلم بخوابی یا با خودم غذا بخوری و یا با خودم بری دستشویی

ولی مامانی بود و یه عالمه کار

سعی کردیم همه چی در حد خوب باشه و به مهمونای عزیزمون خوش بگذره

وای که چه لذتی داره وقتی میبینی بچه ها خوشحال و شادند و با هم دیگه بازی می کنن می رقصن سر باد کنکها با هم بپر بپر می کنن یا هم می خندند و دور کیک جمع می شند

جشن تو هم خیلی خوب بود و بچه ها باهات همراهی کردند

خدا رو شکر تو هم خیلی همکاری کردی و اون وسط عین فرشته ها می رقصیدی عزیز دلم

کیک رو با هم بریدیم و شمع سه سالگیتو فوت کردیم و کیک خوشمزتو نوش جان کردی

دخترم الهی که همیشه شاد و خندون باشی

بعد نوبت رسید به کادوهای قشنگت که مهمونامون زحمت کشیده بودند و مارا شرمنده کردند

تو هم خیلی خیلی خوش حال بودی

بعدم که عصرونه آماده کرده بودم خلاصه خیلی خیلی خوب بود و خوش گذشت

جای مامانی و دایی ها خیلی خیلی خالی بود و کمبودشون احساس می شد .ولی انشاء ا... جشنهای بعدی

دوست دارم اینجا از سارای عزیزم و دخملش هلیا جونم به خاطر اینکه دعوت منو قبول کردند و به جشن تولدت اومدند تشکر کنم

امیدوارم اگه کمی و کاستی بود به بزرگواری خودتون ببخشید

مرسی خاله سارا جون

و مرسی از خاله سمای عزیز که تمام کارهای طراحی و چاپ تزئینات رو به تنهایی انجام داد

از مامانی خودم که زحمت خرید لباس دیانا را کشید ممنونم  می بوسمت مامان جون الهی که همیشه سلامت باشی

برای عکسهای تولد لطفا دنبالم بیایین ...

                                   

                               

 

                                      

 

                                        

دیانا و کسرا

 

دیانا و محمد جواد

                                        

از سمت راست هلیا - دیانا -محمد جواد- کسرا - آنالی

  ست بال فرشته از محمد جواد گلم

 

از سمت راست کمیل- کسرا -محمد جواد - دیانا - سارا - هلیا

 

 

 گیفت بچه ها ( کتابهای فرانکلین)

 

                                                            

هدیه عمو

                                    

هدیه خاله هدیه دایی

                                      

هدیه عموی مامانی هدیه هلیا جون

و مجموعه کتابهای جینگیلی و یه جفت گل سر

هدیه خاله سما

هدیه آنالی جون هدیه دختر خاله مامانی

          و کتاب تصویری شنگول و منگول و حبه انگور

                           

هدیه سارا جون

      ساعت آیینه ای و مداد رنگی و دو کتاب قصه    

                                         

هدیه مامان و بابا و خاله مسی

اسکیت و ماشین کنترلی

دیانا و بابایی

 

 
این هم کارت دعوت تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

کاکل زری یا ناز پری
26 مهر 90 16:29
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککک عزیزمممممممممممممم خانوم خوشکله انشاالله صد سال به خوشی زنده باشی عزیزمممممممممممممم وای مامان مهربووووووووووون خسته نباشی واقعا" دستت درد نکنه ما فقط عکس هاشو دیدم کلی ذوق کردیم چه برسه به اونایی که اونجا بودن مبارک باشه عروسش کنی انشاالله
سمانه عمه مهدیار
26 مهر 90 21:26
الهیییییییییی مبارک باشه فرشته کوچولوی خوشگلم چه خانومی شدی دیانا گلی دیانا جون حتما قدر مامان مهربونتو بدون که این قدر برات زحمت میکشه و دوست داره
سیما - مامان هلیا
27 مهر 90 7:50
سلامممممممممممممممممم تولد تولد تولدت مبارک انشاءالله صد و بیست سال دیگه زنده باشی و خنده قشنگت همیشه روی لبات بدرخشه . دیانا جون خیلی ناز و خوشگل شدی . مامانی شما هم سنگ تموم گذاشتی دستت درد نکنه مامان مهربون . خیلی جالبه من هم ست تولد کفشدوزکی رو دارم اماده میکنم ... خیلی عکسهای خوشگلی گرفتی خیلی خیلی لذت بردم .
مامانی
27 مهر 90 8:27
دیانا جان تولت مبارک عالی بود دستت درد نکنه
مامان کيانا
27 مهر 90 8:30
بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از آسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا دياناي گلم تولدت مبارک......مامان مريم مهربون واقعا خسته نباشي ...همه چيز در حد بسيار عالي بود....انشاا...عروسيش
مامان رها
27 مهر 90 9:25
عزیز من گل من تولدت مبارک عزیز من گل من تولدت مبارک مریم جون خیلی زحمت کشیدی دست گلت درد نکنه
سودابه
27 مهر 90 10:50
کلی از دیدن عکسای تولد دیانا جون و دیدن هنرمندیهای مامان هنرمندش لذت بردیم . سالهای سال در کنار هم خوب و خوش و سلامت و شاد باشید .
هلیا و سارا
27 مهر 90 12:38
عزیز دلم این وظیفمون بود که بیاییم و دور هم جشن تولد سه سالگی دخملمون رو جشن بگیرییم به ما که خیلی خوش گذشت مخصوصا" به هلیا که همش با دیانا جون وسط بودند و بپر بپر میکردن
تینا
27 مهر 90 19:10
دیانا جونم تولدت مبارک ... دست مامان گلت درد نکنه ! خسته نباشی مریم جون
لیلا
1 آبان 90 1:15
ای جونم....این عروسک ما جه ناز شده....تولدت مبارک خانمی.... به ما سر بزن گلم....
سمیه : مامان مسیح مقدی
1 آبان 90 14:52
تولدت مبارک عزیزم.....خیلی خیلی ناااز شده ....لباس کفش دوزکیت خیلی قشنگه...مبارکت باشه ... هدیه هاتم همشون قشنگه....دست مامانی درد نکنه با این همه زحمتی که کشیده
مامان گیسو
2 آبان 90 1:38
سلاممممممم عزیز دلمممممممممممم
روممممممممممممم سیاه
خیلی شرمندم که دیر اومدم
تولدت مبارک عزیز دلممممممممممم
قربونت برم الهی 120 ساله بشی
خیلی قشنگ بود مامانی دستت درد نکنه
خسته نباشی
بوسسسسسسس


عزیز دلم خواهش می کنم
بابا محسن
2 آبان 90 11:59
سلام
تولدت مبارک باشه دیانای عزیز
من کسالتی داشتم و هنوزم دارم ( سرماخورگی و ...) و نتونستم همون روز تبریک بگم و برای یادگاری هدیه ایی تقدیم کنم - شرمنده .
اما از دیدن عکسها خیلی لذت بردم - کار خوبی کردین - عکسها ارزشمند هستند و البته زیبا
براتون آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و موفقیت داریم


مرسی از شما و امیدوارم زودتر بلا از شما دور بشه
مامان گیسو
3 آبان 90 1:24
مریمممممممم جونم من دیروز برات رمزو تلگراف زدم یعنی نرسیده ؟
مامان آریان جون
6 آبان 90 23:19
مبارکت باشه خاله.دست همگی درد نکنه.ما هم براتون ارزوی تندرستی و دلی خوش رو می کنیم.
لیلا
7 آبان 90 0:46
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____ مبارک پرنسس
مامان محمدجان
11 آبان 90 18:46
تولدت مبارک دیانای خوشگلم البته با تاخیر ببخش الهی هزارساله شی نفس خاله
سیما - مامان هلیا
15 آبان 90 8:44
تولدت مبارک عزیز خاله ایشاله همیشه زنده باشی......... راستی من هم تولد سه سالگی هلیا را با تم کفشدوزک گرفتم . عکسهاش رو تو وبلاگش گذاشتم .
مامان ماهان
26 آبان 90 20:09
دیانا جونم الهی 120 ساله بشی عزیزم چقدر باسلیقه بابا کدبانو خوش سلیقه حسابی زحمت کشیدی الهی همیشه خوش باشین