دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

تولد

1390/2/14 11:39
نویسنده : مریم
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

امروز تولد بابای دیانا ست( سوم اردیبهشت)

 

بابایی تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککامیدوارم ۱۲۰ ساله بشی

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com


 

به همین خاطر من و دیانا و خاله سمیه دیروز باهمدیگه رفتیم بوستان تا برای بابایی کادوی تولد بخریم

هنوز به اولین راهرو نرسیده بودیم که دیانا خانوم مامانی شروع کرد مامانی من ذرت میخوامممممم  مامانی من آب میخوام ماشین میخوام توپ می خوام مامانی منو بدل(بغل) کن

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

بالاخره با بهانه گیریهای دیانا خانوم و گشتن این راهرو اون راهرو موفق شدم یه عطر خوب برای بابایی بخرم من عطر هرمس خریدم که خیلی خوشبو و خیلی گرون شد

خاله سمیه هم زحمت کشید یه پیراهن آستین کوتاه خیلی خوشگل برای بابایی خرید        دست گلش درد نکنه

بعدشم اومدیم قنادی و یه کیک کاکائویی خوشگل خریدیم و رفتیم خونه

Birthday Cake

دیدیم بابایی خونست مثلا میخواستیم بابایی رو سورپرایز کنیم که دیانا خانوم آنقدر گفت من تیت(کیک) میخوام که بالاخره بدون مقدمه شروع کردیم به گرفتن جشن کوچولو و مختصر مفید بابایی هم یک دفعه غافگیر و خوشحال شد

اول چند تا عکس و بعدشم بریدن کیک و بعدشممممممممممممممممم باز کردن کادو

دیانا شعر تولدو برای باباییش میخوند و میخندید و بابایی هم تشکر کرد

خیلی خوش گذشت با اینکه یه جمع سه نفره  کوچولو بودیم ولی بابایی خیلی خوشش اومد

شاید سر فرصت چند تا عکس بذارم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یکتا
3 اردیبهشت 90 10:11
سلام دیانا ما چه طوره ؟ خاله جان بزرگ شدی؟ عکسش کو از طرف من بوس راستی به ما هم سر بزنید و من را راهنمایی کنید





سلام عزیزم مرسی من هم به وبلاگ شما سر زدم اگه دوست داشتی با هم ببادل لینک کنیم
خاله مریم
3 اردیبهشت 90 12:32
سلام مریم جان

آخی ، چه دختر ناز و خوردنی ای داری...

قالب وبلاگت هم خیلی قشنگه

تبادل لینک میکنی؟

اگه موافقی ای بلاگ رو با نام googoolye90

http://www.googoolye90.niniweblog.com

بلینک و بگو با چه اسمی لینکت کنم.






سلام خاله با احساس من همین چند دقیقه پیش برات پیغام گذاشتم با maryam90لینک کن منم لینکت میکنم دوستت دارم
بابا محسن
3 اردیبهشت 90 14:07
سلام ... همیشه همینجوری مهمون دعوت میکنید ؟ چرا آدرسو اشتباه دادین ؟! ولی پیداتون کردیم از طرف من به بابای دیانا جان تولدشو تبریک بگین . و سلام ما را بهش برسونین ... چقدر جای باباها اینجا خالیه ... خدا به خانوادتون سلامتی و شادکامی عطا کنه





سلام بابای پرهام به بزرگواری خودتون ببخشید آخه من تازه کارم مرسی سر زدین ممنون از تبریک شما