دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

دیانا نفس مامانی

1390/7/16 15:14
نویسنده : مریم
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانNext Heart

روز کودک بر تو و تمامی دوستهای ناز وبلاگیت مبارک باشه

نفسم این چند روز به خاطر برنامه تولدت که نزدیکه نتونستم وبلاگتو آپ کنم

حتی نتونستم به دوستای نازنینت سر بزنم هر چند همیشه همه دوستان لطفشون شامل حال ما میشه

چون همه روزه به خرید و این طرف اون طرف بودیم یا در حال لباس خریدن و یا وقت آتلیه

عصر دوشنبه وقت عکاسی داشتی که رفتیم و چقدر هم شیطونی کردی و بالا و پائین پریدی

من احساس می کردم بازیگر خیلی خوبی هستی چون هر چی که عمو عکاسه بهت می گفت گوش میکردی و انقدر بهت می گفت لبخند بزن که فقط غش غش می خندیدی

ادا و اطوارهای با مزه از خودت در می آوردی یه ماشین اسباب بازی اونجا بود که گیر داده بودی و فقط با اون سر گرم بازی بودی تا بک گراند ت می خواست عوض بشه فوری می رفتی سراغ ماشین و اصلا دوست نداشتی از خودت جداش کنی

خیلی خیلی بهت خوش گذشت عزیزکمHeart Full of Hearts

دیشب هم رفتیم عکساتو تحویل گرفتیم که مثل خودت زیبا شده حتما سر فرصت عکسهاتو می گذارم توی وبلاگت

این روزها دارم برنامه ریزی میکنم تا اگه خدا بخواد یه جشن تولد دوستانه برات بر گزار کنم

که حسابی بهمون خوش بگذرهDuck Pond Animation

آخه میدونی چی شد عزیزکم ما قرار بود به اتفاق خانواده دوست بابایی توی این روزها بریم یه مسافرت توپ

و من هم دیگه گفتم امسال برات تولد نگیریم تا لحظه آخر که مسافرتمون کنسل شد و مامانی دغدغه ها و استرساش شروع شد

با وقت کم و یه جشن تولد خوب دیگه حسابی سرم شلوغ شده

همه مامانها برای تولد از دو سه ماه قبلش برنامه ریزی می کنن ولی من فقط دو هفته فرصت دارم که

جشن تولد تو رو برگزار کنم

ولی امیدوارم به کمک خاله های مهربونت و بابای دوست داشتنیت حتما تولدی که شایسته توست رو بتونیم به امید خدا برگزار کنیم

آخه خودم یه تولد درست و درمون می خواستم بنابراین هر که طاووس خواهد ....... جور هندوستان کشد

از الان تا تولدت که ٢٠ مهر یعنی روز چهار شنبه هست داریم روز شماری می کنیم عزیزکم

ولی جشن تولدت عصر ٥ شنبه انشاء ا... برگزار میشه

دوستت دارم نفسمButterfly

راستی پریشب اومدیم با غذامون بریم خونه خاله معصومه همینکه زود پز رو از روی گاز برداشتم که بریم بیرون یه دفعه بی هوا از بغلم رد شدی و دستت خورد به زود پز داغ

بمیرم برات جیگر مامان خیلی گریه کردی قربون اون اشکهای ریز ریزت بشم

سریع پماد زدم ولی جای سوختگی روی دستت مونده امیدوارم زود زود خوب بشه و لکش روی دستت نمونه خوشگل مامان

اینم عکسش

Spinning FlowerSpinning FlowerSpinning FlowerSpinning FlowerSpinning FlowerSpinning FlowerSpinning FlowerSpinning Flower

اینم عکس کتابهایی که بابایی هفته قبل برات خریده بودPink Alien Smiley

                                       با تمام وجودم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان محمدجان
16 مهر 90 16:15
سلام عزیزم خسته نباشی پیشاپیش تولد دیاناجونم رو تیریک میگمالهی هرچه زودتر دستش خوب شه نفس طلا
مامان معین
16 مهر 90 17:29
سلام عزیزم روز ولادت امام رضا و روز کودک رو بهت تبریک می گم امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشی
تینا
16 مهر 90 19:04
آخی نازی دست دخترمون سوخته ایشالا زود خوب شه خاله جون ......... تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت
مامان لنا
17 مهر 90 0:11
دیانای عزیز روزت مبارک فدای دستت
سمیه :مامان مسیح مقدس
17 مهر 90 3:44
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ¦¦¦¦¦ عزیز خاله...روزت مبارک گلم ¦¦¦¦¦ .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ما آپیم با عکسهای جدید مسیح بیا پیشمون عزیزم
سودابه
17 مهر 90 8:49
تولد دیانا جون رو بهتون تبریک میگم . بی صبرانه منتظر عکسای تولدش هستم . تولد باران هم اول آذره و من از حالا حسابی نگرانم . امیدوارم مهمونیتون همون طور که میخواهید برگزار بشه .
مامان ماهان
17 مهر 90 9:43
خسته نباشی عزیزم میدونم خیلی کار داری چون واقعا تولد گرفتن وقت و حوصله زیادی میخواد الهی موفق باشی دیانا جونم روزت مبارکههههههههههه الهی بمیرم دستت اوف شده الهی زود زود خوب بشه
آرتین خان
17 مهر 90 10:32
آخی ایشالا زود خوب بشه عزیزم
لیلا
17 مهر 90 13:02
الهی فدات شم من ....می بوسم دست خوشکلت رو.....ما منتظر عکسهای تولد هستیم عزیزم....پیش پیش تولدت مبارک پرنسس
مامان حسین
17 مهر 90 14:04
دیانا جون پیشاپیش تولدت مبارک.. انشالله دستت زود زود خوب میشه
فهیمه مامان پرهام
17 مهر 90 14:19
____________.♥.
____________.♥♫♥.____________.♥. *
____________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. *
____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. *
_____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
_.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
____________.♥♫♥.____________.♥. * . *.
_____________.♥

┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★





ممنون عزیزم
خدا رو شکر غیر از این یه ماجرای دیگه هم بود که هر دو ختم بخیر شد، ولی در کل خوش گذشت
میلاد ستاره هشتم و روز کودک دیانا جونم هم مبارک
خدائی از دیدن دستش ناراحت شدم و امیدوارم زودتر خوب بشه
حتما" روغن زیتون بزن، فکر کنم اگه بزنی جاش نمی مونه و اگه خواستی بهم بگو تا یه پماد خونگی اینجا هست برات بگیرم و بفرستم

راستی عزیزم ببخشید من نبودم که تولدت رو تبریک بگم. اما خوشحالم که مثل من مهر ماهی هستی


مرسی عزیز دلم از توجهی که داشتی
حتما روغن زیتون می زنم
مامان كيانا
17 مهر 90 15:22
به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد …. به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده … که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد (روز كودك وولادت ستاره هشتم مبارك)
بابا محسن
18 مهر 90 9:25
سلام چه خوب یک جشن تولد دعوتیم ! پیشاپیش تبریک میگم - چون کمی سرم شلوغه اینروزها ولی سعی میکنم حتما بیام اون عکس سوختگی دست که جیگر آدمو کباب میکنه ... به فکر روح لطیف ما هم باشید خواهشا ! انشالله که دیگه از این عکسها نبینیم تو وبلاگتون بی صبرانه منتظر عکسهای خوشگل اتلیه و تولد هستیم .
مامان رها
19 مهر 90 11:42
سلام عزیزم خسته نباشی مریم جون اگه خواستی توی لینکهای وب رها برو به وب ثمین جون سر بزن پیشنهادهای خوبی واسه برگزاری جشن داره موفق باشی،دیانا خاله فدات بشم که دستت اوف شده بمیرم


خدا نکنه خاله جون مرسی از راهنماییتون
مامان آریان جون
20 مهر 90 0:29
تولد دیانا جون و تبریک میگم.امیدوارم جشنتون هم به خوبی برگزار شه و خوش بگذره.کادوی ماهم به دیاناجون دعای خیر و ارزوی خوشبختیه
خوشحال میشیم به ما سر بزنید


مرسی عزیز دلم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان معين
20 مهر 90 8:14
سلام عزيزم تولدت مبارك ماشاا.. چقدر شما ناز و خوشتيپ تشريف دارين ، با آرزوي توفيق روز افزون شما خانوم خانوما


مرسی خاله جون شما لطف دارین