دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

دل نگرانی

1390/6/8 11:43
نویسنده : مریم
500 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی من  امروز خیلی حال و حوصله ندارم

دیشب دوست نداشتی توی تخت خودت لالا کنی

نمیدونم چرا یه کم ترسیده بودی و گفتی  می خوام پیش شما لالا کنم منم مقاومتی نکردم تا نیمه های شب که یهو از خواب پریدم و گفتم خوبه بببرمت توی اتاقت بخوابونمت تا بلندت کردم یه دفعه بیدار شدی و باز گفتی نه من نمیرم تو اتاقم

منم دوباره خوابوندمت پیش خودمون ولی تا صبح نخوابیدم از بس که وول زدی

صبح هم که بیدار شدی گفتی مامانی دلم درد میکنه و رنگ و روتم خیلی پریده بود بردمت دستشویی و اومدی بیرون یه کم حالت تهوع داشتی گفتم نمیبرمت مهد کودک بمونیم خونه گفتی نه می خوام برم مهد کودک

با اینکه خیلی نگرانت بودم رفتیم و  منم اومدم اداره بعدش زنگ زدم به خاله مرجان گفت که خوبی و داری با بچه ها تلویزیون تماشا می کنی

هنوز هم نگرانتم عزیز دلم

دیشب حلیم از بیرون گرفتیم و خوردیم نمیدونم سردیت شده هرچند یه ته استکان بهت عرق نعنا هم دادم

به بابایی زنگ زدم و اون هم چون دیشب خواب بدی برات دیده بود خیلی نگران بود و برات صدقه داده بود

امشب اگه خدا بخواد بعد از افطار میخواهیم بریم مسافرت گلپایگان

این دو سه روز یه دیداری تازه کنیم

عزیز دلم امیدوارم مریض نشی و مشکلی پیش نیاد

صبح هم از بد خوابی دیشب یه کم بهت غرو لند کردم که چرا توی اتاق خودت نخوابیدی و نگذاشتی منم خوب بخوابم

ولی الان خیلی از رفتارم ناراحتم چون حتما تو دیشب یه مشکلی داشتی که خواستی پیش من و بابایی بخوابی

دوستت دارم نفسم

نمی خوام حتی یک ذره تو رو بی حال و مریض ببینم

امروز ساعت 2 می ام دنبالت  زودتر ببرمت خونه چون توی اداره با دل نگرانی و استرس نشستم

پیشا پیش عید سعید فطر را به همه دوستان وبلاگی تبریک و تهنیت عرض می کنم

                                                    التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان شازده کوچولو
8 شهریور 90 11:47
سلام مریم جان خدا رو شکر که الان حالش خوبه و مشغول بازی. ان شاالله سفر بهتون خوش بگذره. عیدتون هم مبارک ، عبادت قبول.
مامان آريا
8 شهریور 90 13:39
کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسي ست که بخشيده مي شود عيد شما پيشا پيش مبارک
فهیمه مامان پرهام
8 شهریور 90 14:47
وقتی صدقه می زاری دیگه خیالت راحت باشه عزیزم عیدتونم پیشاپیش مباررک
فهیمه مامان پرهام
8 شهریور 90 14:55
مامانی شیما وحدیث
9 شهریور 90 0:41
عید است و دلم خانه ویرانه ، بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا یک ماه تمام میهمانت بودیم یک روزه به مهمانی این خانه بیا مامانی مهربون عیدتون مبارک .نمازروزه هاتون قبول درگاه حق
لیلا
9 شهریور 90 9:59
انشالله که چیز خاصی نیست گلم...عید فطر بر تو هم مبارک گلم...سفر خوبی داشته باشید....بووووووس خیلی زیاد
مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:47
عیدت مبارک عزیزمدیانا جون چطوره؟؟؟
سمیه: مامان مسیح
9 شهریور 90 21:04
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک
آرتین خان
10 شهریور 90 14:14
حق داره کوچولو خوش بگذره مسافرت
تینا
12 شهریور 90 15:19
سلام مریم جون رفتی مسافرت ؟ دیانا جون خوبه ؟منم نگرانش شدم
کاکل زری یا ناز پری
12 شهریور 90 16:38
عید شما هم مبارک کجایی مامان دیانا؟ حتما" مسافرت کلی خوش گذشته. دیانا جون حالش خوبه؟
مامان آريا
13 شهریور 90 10:35
سلام اميدوارم حال ديانا جونم خوب باشه
helia & sara
13 شهریور 90 12:40
عزیز مریم جون عیدتون مبارک باشه ایشالا سفر بهتون خوش بگذره دیانا جونم چطوره خوبه عکسسسسسسسسسس یادت نره وقتی برگشتی از مسافرت قرار میزاریم همدیگه رو ببینیم
مامان گیسو
15 شهریور 90 4:05
سلام مریم جونم خوبی؟ حال عزیز خاله الان چطوره ؟ ان شاا... گلپایگان بهتون خوش بگذره دوستم ببخشید من دیر اومدم بوسسسسسسسس
مامانی
15 شهریور 90 9:00
سلام من خوشحال میشم یه سری هم به ما بزنی لینکتون کردم
مامان ماهان
16 شهریور 90 23:49
سلام عزیزم بهتر شدیییییییییییی