دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

دیانا الهه ماهم تولدت مبارک

1390/7/20 22:20
نویسنده : مریم
571 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

نازنینم

تولد تو بهترین و زیبا ترین لحظه زندگی ماست

روزی که قدرت خداوندی را با تمام وجودم لمس کردم

الهه من ، دردانه من

امشب شب تولد توست و تو یک سال بزرگتر شدی

و من به این راز بزرگ پی می برم که

تو خلق شده ای برای من تا قشنگترین خاطره را برای من بسازی

تا قلبی را که در سینه دارم سرشار از عشق و محبت کنی

وجود و حضور گرم و نازنینت همچون نسیم صبحگاهی بر جسم و روح زندگی ما می وزد

و ما خالصانه هزاران هزار بار اینمعجزه خداوندی را سپاسگزاریم

قهقهه های آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو داریم

از خدای مهربانم سپاسگزارم که با آمدنت لیاقت مادر شدن را به من عطا کرد

دختر قشنگم ٣ ساله شدنت مبارکه

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

تصاویر زیباسازی وبلاگ  ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ  ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیاد یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)