دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

دل مشغولی

1390/2/6 10:37
نویسنده : مریم
357 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازم

من و بابایی این روزها سخت درگیر پیدا کردن یه آپارتمان خوب هستیم

من خیلی استرس دارم  همش فکر و خیالهای بد به سرم میزنه 

 

          آپارتمان فعلیمونا می خواهیم بفروشیم و یه آپارتمان شیک و با امکانات بیشتر بخریم که اونم خیلی گرون و سر سام آوره

 

باید به  غیر از گرفتن وام   از خاله و عمو و دوستامون پول قرض بگیریم

 

دیروز سه تایی با هم رفتیم یه آپارتمان شیک و نوساز دیدیم بابایی خیلی خوشش اومد ولی من یه کمی از کمبود نورش می ترسم آخه فقط از پنجره های اتاق خواب نور میگیره و یه کمی از پنجره آشپزخونه که از پاسیو نور می تابه 

اینجا که هستیم خوبه خیلی هم بهش رسیدیم ولی چون رفت و آمدش از پله هست و بدون آسانسوره تو جیگرم هم که از پله اصلا بالا نمی ایی و فقط باید یا من یا بابایی بغلت کنه برای همین قصد کردیم بفروشیم

ای خدای بزرگ کمک کن هر چی به صلاحمون هست همون بشه  راضیم به رضای تو

این پروژه تعویض آپارتمان هم خیلی پر دردسره و خیلی هم سخته  امروز قراره با صاحب ملک بریم بنگاه ببنیم میشه با تخفیف همینو بخریم یا نه تا بعداز ظهر همش دلشوره دارم خیال باطل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان كيانا
6 اردیبهشت 90 15:16
سلام به دياناي گل ومامان خوبش ....منو دخترم دنبال دوستاي گلي مثل شما ميگرديم.اگه افتخار بدين به ما سربزنين خوشحال ميشيم.با اجازه لينكتون كردم.راستي اميدوارم خداي مهربون يه خونه خوب وباب دل نصيبتون كنه كه باشادي وعشق شماگرم وپرنور بشه...الهي امين


سلام عزیزم مرسی که مارو قابل دونستین و با دعای گرمتون منو خوشحال کردین @};
دوستتون دارم
محسن بابای پرهام
6 اردیبهشت 90 17:46
به سلامتی ... دعا میکنیم خونه دلتون همچنان گرم و با صفا باشه و یک آپارتمان خوب هم بخرید


مرسی که منو مورد لطف خودتون قرار دادید
با دعای شما.......
مامان شیما وحدیث
6 اردیبهشت 90 17:57
سلام ماما ن دیانای عزیز خوبی خانمی .ماشالاچه دخمل نازنینی خدا حفظش کنه .
ازخدا میخوام که شما روکمک کنه .ویه خونه به میلتون گیرتون بیا د.
ولی اگه دیدید خیلی تو قرض می افتید با خونه ی خودتون کناربیاید .
به ماهم سربزن

سلام عزیزم خاله مهربون مرسی که ما رو قابل دونستین با دعای شما انشاء اله
تینا
6 اردیبهشت 90 19:06
سلام مریم جون امیدوارم یه خونه خوب بخرین ما هم مشکل شمارو داریم به یه شکل دیگه ...


دعا کنید امیدوارم مشکل شما هم به زودی زود برطرف بشه عزیز دلم
مامان ماهان
8 اردیبهشت 90 8:53
الهی هر چه زودتر یه خونه خوب بخرین


مرسی عزیزم از لطفتون سپاسگزارم
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 3:48
سلام گلم
منم دعا می کنم خیرترین و بهترین اتفاق براتون بیفته


مرسی عزیز دلم به دعای شما محتاجم
فریبا
10 اردیبهشت 90 12:24
موفق باشی خوشحال میشم به وب سایتم سر بزنید