دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

روز نگار

1390/1/31 15:46
نویسنده : مریم
407 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
دخترم امروز زودتر از بقیه روزها بیدار شد و اومد بالای سر منو گفت مامانی شیر میخوام طفلی چون دیشب خوب شام نخورده بود گرسنش شده بود پا شدم از توی یخچال بهش نصف لیوان شیر دادم که گفتم گرمش کنم گفت نه میخوام سرد باشه  بابایی هر روز دختر گلمونا می بره مهد کودک ولی چون امروز میخواست بره ماموریت(عصری پرواز داره برای جلسه کاری توی مشهد البته آخر شب برمیگرده ........... باید خودم زودتر آماده می شدم و میبردمش مهد کودک 

 توی راه میگه مامانی من نمیرمممممممممممممممممممممم مهد کودکاااااااااااااااااااااا میگم نه مامان جون تو باید بری مهد کودک منم میرم اداره بعد از ظهر می ام دنبالت میبرمت پارک تاب بازی

niniweblog.comجیگرم تو قبول میکنی چون کوچولویی پاک و معصومیییییییییییییییییییییییییییی بعدش میگم خوشگل من  تو باید گوش به حرف مامانی بدی تا دوستت داشته باشم               

عزیزکم شاید من اونطوری که باید نتونم برای تو مادری کنم ولی تمام سعی و تلاش خودم را می کنم امیدوارم روزی نیاد که احساس کنی برات کم گذاشتم عشق منیییییییییییییییییییییییییییی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رز
4 اردیبهشت 90 11:45
عزیزم منم حس شمارودارم می ترسم مبادا اونطورکه باید و شاید نتونم مادر خوبی باشم چون نصف روز که سرکارم و...


با توکل به خدا می تونیم چرا که نه!