دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

عزیز دل مامان

1390/1/28 13:47
نویسنده : مریم
446 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ا لان توی مهدکودک هستی و مامانی سر کار هست و منتظرم بعد از تعطیل شدن تورا به پارک نزدیک خونه که خیلی مشتاقی توی اون بازی کنی ببرم میدونم که ساعتها روی تاب  باشی  باز هم خسته نمیشی و فقط میگی مامان منو هل بده و بعدشم با بچه ها بصورت قطاری سرسره بازی میکنی خوشحالم وقتی با تو به دنیای کودکیم سفر میکنم دوست دارم جیگر مامان

امیدوارم بتونم همیشه تو را خوشحال و شاد نگهدارم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه
21 اردیبهشت 90 12:51
سلام دیانا جونم، من خاله معصومه ام همونکه بهت میگه عشق خاله، نفس خاله ! دنیا دنیا دوست دارم بهترین خواهر زاده دنیایی که من دارمت . عزیزکم ببخشید که توی گرفتاریهای مامان بابا منم نمی تونم خیلی بهت برسم میدونی که منم یه بچه دارم که دارم بزرگش میکنم ولی بهت قول میدم توی همین چند روز اساسی وقتمونو با هم بگذرونیم خیلی خییییییلی دوست دارم نفس خاله


سلام خاله ای منم دوستت دارم مرسی به وبلاگ من اومدین بازم از این کارها بکن بوسسسسسسسسسسسس