دیانادیانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دیانا الهه ماه و جنگل

یک هفته آزادی و مسافرت

1391/4/21 16:30
نویسنده : مریم
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ،دختر گلم

می خوام بگم دیگه برای خودت خانومی شدی و احساس مستقل بودن می کنی

هفته پیش وقتی ازت پرسیدیم می خواهی با مامانی بری گلپایگان گفتی باید فکر کنم و بعد اعلام موافقت کردی با مامانی بری خوشگذرونی و مسافرت

البته من خیلی راضی نبودم ولی به اصرار بابایی و خاله قبول کردم و وسایلاتو آماده کردم و تو هم خوشحال و قبراق منو و بابایی رو بوسیدی و با گفتن دلم براتون تنگ میشه و دوستتون دارم دل از ما بردی و رفتی

اونجا پیش خاله سمانه کلی عشوه گری کردی و با دیدن کارتن و رقصیدن و باغ رفتن حسابی خوش گذروندی و اینجا من حسابی دلتنگ تو بودم و لحظه شماری می کردم زودتر ببینمت

نمی دونم چرا دندونتم این وسط درد گرفته بود و اذیتت می کرد و من بیشتر دلشوره داشتم

آخر هفته یه عروسک خوشگل برات هدیه خریدم و آوردم و تو هم حسابی ذوق زده شده بودی و سر از پا نمی شناختی و از بغل من تکون نمی خوردی و به من می گفتی چرا برام عروسک خریدی ؟

اسم عروسکتم به عشق دوست خاله سمانه فریبا گذاشتی

الان دیگه وابستگی من و تو به هم خیلی بیشتر شده حتی بابایی هم خیلی احساس دلتنگی می کرد

ولی خوشحال بودم حداقل یک هفته توی هوای تمیز و پیش خاله با خواب خوب و بازی و ...بهت خوش گذشته بالاخره یکشنبه برگشتیم و تو هم دوست نداشتی مهد کودک بری و گریه می کردی

ومن از همین می ترسیدم ولی چاره ای نیست و باید به همین شیوه ادامه بدیم و این دو روز با مخالفت شدید و مقاوت تو بردمت مهد کودک ولی می دونم دلت برای روزهای آزاد و دلخواهت تنگ شده مامان جون

اونجا با بچه ها حسابی بازی می کردی و خوش به حالت شده بود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گیسو جون
25 تیر 91 16:40
سلام عزیزم نمی دونم با چه زبونی از محبتت تشکر کنم خیلی به من لطف داری ماشاا... هزار ا... اکبر به این دیانای خوشگلم و صد البته باهوش ببوسش
لیلا
26 تیر 91 0:25
ای جونم خانمی تنها تنها میره مسافرت ....فداش شم من... مریم یکی از دوستامه که اصفهان زندگی می کنه خدا رو شکر به هوش امده و تا چند روزه دیگه به بخش منتقل میشه....
سیما مامان هلیا
26 تیر 91 8:33
سلام سفر به خیر دیانا جون افرین به این دختر مستقل . هلیا هنوز یک شب هم بدون من نخوابیده ...فکر نکنم امادگی این مساله رو داشته باشه .
نوژكوچولو
26 تیر 91 18:22
واي دخترمون ماشالا مستقل شده تنهايي ميره مسافرتافرين عكسهات واقعا نازن خانوم عسلي
مامان ماهان
6 مرداد 91 18:39
وای خانما خانما تنهایی میره مسافرت دیگه حسابی مستقل شده الهی همیشه بهت خوش بگذره بوووووووووووووووووس چه پیرهن خوشگلی پوشیدی عزیزم